Sunday 17 August 2014

MASIH MENCINTAINYA


MASIH MENCINTAINYA

Ini untuk awak :

Jika teringat tentang dirimu berlinang air mataku
Ku rindu saat saat bersamamu kasih sayangmu padaku
Namun kini kau bukan milik ku dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara ku masih sayang padamu
Aku selalu mendoakanmu agar kau bahagia bersama dirinya selamanya
Mengapa mudahnya hatimu mendua ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya kerna kau telah memilih dia
Betapa sakitnya apa yang ku rasa tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa untuk melupakannya kerna ku masih menyintainya

Wahai diari hatiku

Aku tak tahu nak tabah nak kuat macam mana lagi semakin aku cuba untuk lupakan semakin aku rasa hati nie dekat hati nie rindu entah kenapa ya allah cukup kuat dugaan yang kau beri ya allah

Setiap kali aku nak elak aku ingat semula mesti tak boleh tibe tibe balik kelmarin uncle bus lalu jalan lama dari situ terimbau balik kenangan balik ipoh naik motor dengan dia di setiap jalan aku tahan untuk tak nanges takot takot orang dalam bus nampak

Petunjuk apa yang kau nak tunjukkan ini ya tuhanku ?

Aku kuatkan diri aku untuk tak menitiskan air mata tapi ia tetap menitis jua sungguh aku lemah untuk tempoh semua ini aku cuba untuk senyum hepy depan kawan kawan untuk sorokkan apa yang bergolak dalam hati nie  

Kenapa aku ya allah ? kenapa aku yang di takdirkan untuk jumpa dengan dia ?

Aku tahu aku tak layak untuk rasa rindu rasa cinta rasa kasih untuk seorang lelaki macam dia siapa diri aku nie jika nak di bandingkan dengan perempuan perempuan kat luar sana sekali pun aku rasa dia tak akan pandang perempuan macam aku nie

Kalau boleh aku nak doa biarlah aku excident and hilang ingatan tentang kisah kisah silam aku biarlah aku tak ingat semua nie tapi aku tahu allah maha mengetahui isi hati hambanya aku redha dan aku tahu pasti ade hikmah untuk semua nie  


Setiap hari aku doa semoga allah ampunkan dosanya and beri kebahagiaan bersama insan yang dia sayang untuk selamanya walaupun sakit dengan apa yang aku rasa aku redha jika itu yang membuatkan dia bahagia aku tahu allah dah rancangkan yang terbaik insyaallah . 

No comments:

Post a Comment